Spotify wprowada rozszerzenie Nakładki
Spotify wprowadza aktualizację „Nakładki”- reklamy typu „witaj ponownie”. Będzie ona wyświetlana, kiedy użytkownik ponownie skorzysta z aplikacji w trakcie angażujących sesji muzycznych.
Rozszerzenie to ma pozwolić na połączenie reklamy z narzędziami do targetowania Spotify. Ma to zagwarantować reklamodawcom 100% widoczność. Będą mogli kierowac sowje oferty i trafiać z nimi do jak najbardziej dopasowanej grupy odbiorców.
Ze Spotify korzystają użytkownicy z całego świata, z czego 65% z nich, używa aplikacji na urządzeniach mobilnych, dlatego serwis dostępny będzie także na tych urządzeniach. Do tej pory format przeznaczony był wyłacznie do użytku na komputerach.
Spotify to serwis, z którego korzysta coraz większa liczba osób. Jest kolejnym kanałem używanym przez reklamodawców do promowania swojej marki. 80% użytkowników serwisu korzysta z niego kilka razy w tygodniu.