Snapchat przygotowuje nowy typ reklam

Snapchat wprowadza nowy typ reklam

Z nieoficjalnych doniesień wynika, że Snapchat pracuje nad kolejnym modelem reklam, które po zeskanowaniu przez smartfona obrazka lub kodu udostępnią w aplikacji specjalne treści sponsorowane przez reklamodawców lub pokażą atrakcyjne cenowo oferty konkretnych marek, które mają na celu zachęcić użytkownika.

Kolejny format reklamowy ma pozwolić na innowacyjne wykorzystywanie aparatu fotograficznego w smartfonach. Informacje o planach Snapchata wypłynęły z serwisu The Information, który z kolei powołuje się na własne, anonimowe źródła pochodzące z kierownictwa firmy. Istnieje możliwość, że nowy typ reklamy zostanie wprowadzony do oferty Snapchata już jesienią tego roku, ale sama firma oficjalnie tego nie potwierdziła.

Nowy rodzaj reklam poprzez skanowanie kodów załaduje sponsorowane treści, co ma być kolejnym krokiem Snapchata skierowanym w kierunku partnerów biznesowych.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>