Sieć reklamowa Google (GDN) będzie obciążać tylko za widoczne reklamy

Sieć reklamowa Google (GDN) będzie obciążać tylko za widoczne reklamy

Google ogłosiło wczoraj oficjalnie, że będzie obciążać tylko za reklamy, które rzeczywiście będą widoczne na ekranie.

Przemawiając podczas SMX East w Nowym Jorku, Brad Bender, wiceprezes zarządzania produktem Google Display Network powiedział: „Mam przyjemność ogłosić, że GDN zmierza do 100% widoczności. Zamierzamy przenieść wszystkie kampanie CPM w system CPM widocznych reklam. Wszyscy reklamodawcy będą mogli zobaczyć statystyki widoczności, by podejmować lepsze decyzje.”

Decyzja, która jak powiedział Bender zostanie wdrożona dla użytkowników GDN w ciągu kilku kolejnych tygodni, powinna zostać dobrze przyjęty przez reklamodawców, martwiących się, statystykami, według których 56% reklam display nie ma szansy zostać zauważonymi. Wśród przyczyn braku widoczności znajdują się: niska pozycja na stronie, przewinięcie poza widok i wyświetlanie w nieaktywnej karcie.

Bender powiedział, że Google pracuje już jakiś czas nad widocznością reklam i w zeszłym roku nie obciążyło reklamodawców za 70 miliardów wyświetleń, które nie były widoczne.

Więcej informacji można znaleźć na: http://adwords.blogspot.com/2015/09/Enhancing-the-google-display-network.html


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>