Sieć afiliacyjna Tradedoubler przejęła Adnologies

tradedoubler-adnologies

Sieć afiliacyjna Tradedoubler umacnia pozycję lidera na rynku sieci afiliacyjnych przejmując spółkę Adnologies, oferującą produkty i usługi reklamowe oparte na analizie danych. Widocznie jest to dobre uzupełnienie działalności firmy. Nie ujawniono kwoty transakcji.

Adnologies to niemiecka spółka technologiczna, która jest właścicielem ciekawych rozwiązań technologicznych dla branży reklamowej. Są to między innymi adserver, platforma DSP i SSP, platforma do zarządzania danymi marketingowymi czy narzędzie do dynamicznego wyświetlania reklam display i video.

Jest to kolejny ważny krok w realizacji niedawno ogłoszonej strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rezultatów dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizędanych, lepszą technologię i wieloletnie doświadczenie – Adnologies Matthias Stadelmeyer, prezes Tradedoubler.

Prawdopodobnie zakup Adnologies był częściowo spowodowany chęcią rozwoju systemu ADAPT, wprowadzonego w ostatnim kwartale na rynek przez Tradedoublera. Jego głównym celem jest dostarczanie menedżerom informacji na temat skuteczności prowadzonych kampanii.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*