Program Google Trusted Stores zmierza ku końcowi

Program Google Trusted Stores zmierza ku końcowi

Handlowcy używają narzędzia Google Trusted Stores od około 2011 roku, kiedy po raz pierwszy ukazał się w wersji beta. Chociaż nie był to najbardziej popularny program, wielu sprzedawców ceniło dowód cyfrowy, który stwierdzał czy ich sklep był ważny, co dawało pewność klientom w dokonywaniu zakupów poprzez ich witrynę internetową. Było to także dogodne miejsce dla osób, aby napisać opinie o produktach, które zostały już przez nich zakupione.

Aby wziąć udział w programie, detaliści musieli dokonać średnio co najmniej 200 sprzedaży miesięcznie, i spełniać pewne wymagania dotyczące obsługi klienta. W zamian za to, handlowcy są weryfikowani jako zaufane sklepy, i pojawiają się coraz częściej podczas dokonywania zakupów za pośrednictwem wyszukiwarki Google.

Według informacji podanej do obecnych członków Trusted Stores, program ten wkrótce ulegnie likwidacji. Głowna cecha programu, czyli pisanie recenzji przez konsumentów, prawdopodobnie zostanie przeniesiona do Google Merchant Center.

 

Dla użytkowników Trusted Stores proces ten przebiegnie automatycznie, natomiast każdy detalista który nie był częścią programu, będzie mógł dołączyć poprzez dodanie odpowiedniego modułu do swojej strony internetowej. Moduł sprawdza, czy rzeczywiście zakupu dokonano za pośrednictwem swojej witryny, a następnie wysyła wiadomość konsumentowi prosząc, aby ocenił swoje doświadczenia po otrzymaniu produktu.

Nie wspomniano jednak, czy ta opcja będzie dostępna dla wszystkich, czy tylko tych sprzedawców, którzy spełniają określone wymagania, takie jak np. liczba dokonanych miesięcznie sprzedaży.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*