OS3 Group kupuje Media Republic za kilka milionów złotych

republic media

Media Republic sprzedało OS3 Group S.A 51% swoich udziałów, pozbawiając się tym samy decyzyjnych praw do firmy. Dla holdingu OS3, jest to już kolejne tego typu posunięcie, które miejmy nadzieję wzmocni ich pozycję na rynku.

Media Republic to spółka działająca na rynku od 2008 r. i od początku swojego istnienia odnosząca duże sukcesy i sukcesywnie umacniająca swoją pozycję na rynku. Cechuje ją bardzo duży odsetek skuteczności działań biznesowych dla klientów. Dzieje się tak na pewno za sprawą autorskiego modelu działania, który firma wypracowała na przestrzeni lat.

Media Republic zajmuje się w search marketingu, afiliacją oraz programmatic buying, co możemy określić jakos szeroko rozumiany performance marketing. Firmę cechuje także oparcie, planowanie oraz realizowanie swoich wszystkich działań o zaawansowaną analitykę.

Dla OS3 Group przejęcie pakietu większościowego Media Republic to nic innego jak dostosowanie się do zmieniającego się i bardzo wymagającego rynku. Mamy przez to rozumieć duże zmiany jeżeli chodzi o rynek reklamowy. Na przestrzeni lat obserwujemy zwiększającą się różnicę w skuteczności reklamy tradycyjnej do jej interaktywnej odmiany. W opublikowanych ostatnio badaniach Ipsos, comScore i Nielsen wynika w USA pokolenie millenialsów bardziej angażują treści na YouTube niż jakakolwiek tradycyjna telewizja czy kablówka. Dzięki inwestycji w Republic Media firma pozyskała duże pokłady zaplecza mediowego, dzięki czemu będą skutecznie realizować oczekiwane efekty.

Dla Republic Media nie jest to koniec działalności, ponieważ w ich rękach wciąż pozostaje 49% akcji, a sprzedaż większościowych udziałów było przemyślanym i wcześniej zaplanowanym posunięciem służącym do pozyskania nowych budżetów mediowych, także tych pozyskanych wspólnie z OS3. Wraz ze zmianą stanu formalnego firmy, zmianie uległa także strona www., a także logotypy, design i przejżystość, które są symbolem nowej jakości i jeszcze większej efektywności firmy.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>