Neverblue Interact 2015 już 23 kwietnia w Warszawie

neverblue interact 2015

Już 23 kwietnia, w Warszawie, szykuje się bardzo ciekawe wydarzenie dla wszystkich, którzy działają w branży afiliacyjnej. Event nazywa się neverblue INTERACT i jest organizowany przez sieć afiliacyjną Neverblue, która tym wydarzeniem chce zwiększyć swoją obecność na naszym rodzimym rynku. Trzeba przyznać, że sama sieć jest dosyć imponująca i z pewnością może wnieść trochę świeżości do naszego afiliacyjnego światka.

Poniżej zamieszczam oficjalną informację od organizatorów, w której znajdziecie szczegóły całego wydarzenia.

————-

Jedna z największych sieci afiliacyjnych na świecie NEVERBLUE organizuje 23 kwietnia w Warszawie w hotelu Radisson Blu Sobieski darmowy event dla Wydawców. NEVERBLUE będzie gospodarzem edukacyjnego i networkingowego eventu dla nowych oraz obecnych wydawców.

Podczas spotkania będzie można wysłuchać trzech prezentacji gościnnych mówców, dowiedzieć się więcej o sieci NEVERBLUE, zapoznać się z jej systemem trackingowym Cake i co najważniejsze – poznać osobiście przedstawicieli, którzy przyjadą do Warszawy prosto z Londynu na imprezie networkingowej.

Wydarzenie jest bezpłatne dla wszystkich wydawców zlokalizowanych w Polsce.

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/448568108629850

REJESTRACJA NA WYDARZENIE:
http://signup.neverblue.com/interact/2015/warsaw/index.html

Program wydarzenia:

16:00 – Check-in
16:10 – Wprowadzenie do Neverblue & GlobalWide Media
17:00 – Wgląd do świata marketingu internetowego. Michał Jackowski, CEO Asper Interactive Agency zaprezentuje dostępne możliwości dla nowych wydawców w celu maksymalizacji zysków.
17:30 – Jak uruchomić odnoszące sukcesy kampanie mobilne. Nadia El Idrissi, Mobafill zaprezentuje jak zostać odnoszacym sukcesy w kampaniach mobilnych wydawcą. Duże doświadczenie Nadii jako affiliate manger udowadnia, że tej sesjii nie da się przegapić.
18:00 – Jak promować oferty z ruchem PPV. Łukasz Jasiak, CEO Boxofads, poprowadzi bardzo pouczającą sesję o ruchu PPV. Omówione zostanie, jak jako wydawca można odnieść sukces używając tego źródła ruchu. Lukasz przedstawni również szczegóły dotyczące tworzenia landing pages, porady jak optymalizować kampanie oraz jak Boxofads może pomóc w analizowaniu konkurencji.
19:00 – Wgląd do Neverblue tracking platform – CAKE.
19:30 – Networking

Neverblue to jedna z największych sieci afiliacyjnych i agencji performance marketing z biurami w Los Angeles, Victorii, Hong Kongu i Londynie zatrudniająca ponad 150 pracowników. Łączy reklamodawców z grupami docelowymi dzięki rozległej bazy wydawców i generuje ponad 5 milionów konwersji miesięcznie. Neverblue (GlobalWide Media Company) to wykwalifikowany specjalista reklamy: display, SEM, mobile, lead generation i email marketing.

neverblue interact zapis


Podobało Ci się? Podziel się...

Opinie (2)

  1. Czy oni Są więksi niż CJ?

    • Nie wydaje mi się aby byli więksi. Zależy też co masz dokładnie na myśli pisząc „więksi”.

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>