Nawet kilkadziesiąt tys. zł prowizji w NutriProfits [wywiad]

wywiad z nutriprofits

NutriProfits to dobrze znany w naszym kraju program partnerski, oferujący produkty z branży zdrowia i urody. Postanowiliśmy porozmawiać z Panem Piotrem Żebrowskim, Project Managerem w NutriProfits i uzyskać w ten sposób kilka ciekawych informacji na temat programu. Zapraszamy do lektury!

———————————–

Albert Czajkowski (affmarketing.pl): Witaj, na początek chciałem zapytać o to kto stoi z NutriProfits. Czy założycielami marki są Polacy? Jak, gdzie i kiedy to się zaczęło? Skąd pomysł na własny program partnerski?

Piotr Żebrowski (NutriProfits): Właścicielem NutriProfits jest konsorcjum firm prowadzących sklepy internetowe i produkujących produkty w szeroko rozumianej kategorii Health & Beauty. Pomysł stworzenia NutriProfits pojawił się w 2012 r. i był odpowiedzią na zapotrzebowanie (właściciele NutriProfits otrzymywali wiele zapytań od podmiotów zainteresowanych promocją produktów).

A.C.: Z tego co wiem Wasza firma zarejestrowana jest w Hong Kongu. Dlaczego akurat to miejsce? Gdzie jest główna siedziba firmy?

P.Ż.: Główna siedziba firmy mieści się w Hong Kongu. Oddział europejski, który m. in. zajmuje się obsługą polskiego rynku znajduje się na Cyprze.

A.C.: Czy posiadacie własny system trackingowy, czy korzystacie z gotowych rozwiązań? Ile zajęło Wam przygotowanie całego systemu w taki sposób, aby zaczął być w pełni użyteczny?

P.Ż.: Posiadamy własny system trackingowy. Przygotowanie całego systemu zajęło kilka miesięcy.

A.C.: Czy produkty sprzedawane w NutriProfits to produkty powiązane z Wami? Czy są to produkty firm trzecich?

P.Ż.: Oferta NutriProfits jest różnorodna i pochodzi zarówno od firm trzecich jak i podmiotów powiązanych.

A.C.: Jakie plany rozwoju na najbliższe lata? Planujecie wejść na nowe rynki? A może zamierzacie rozszerzyć listę produktów?

P.Ż.: Więcej produktów, więcej rynków i więcej możliwości zarabiania dla naszych Partnerów. W najbliższych miesiącach planujemy wdrożyć kilka znaczących zmian, które będą odpowiedzią na oczekiwania naszych Partnerów.

A.C.: Z jakich krajów macie najwięcej wydawców? Powiedzmy, że bez Polski, bo podejrzewam, że to bez wątpienia Wasza największa grupa afiliantów.

P.Ż.: Przede wszystkim z krajów Europy Zachodniej.

A.C.: Jaki typ ruchu najlepiej u Was konwertuje? Prowadzicie takie statystyki? Ile wynosi średnia konwersja?

P.Ż.: W chwili obecnej największą konwersję uzyskują Partnerzy którzy budują ruch organiczny, a także wykorzystują w swoich działaniach kampanie mailingowe. Należy jednak pamiętać, że współczynnik konwersji w dużym stopniu zależny jest od zaangażowania i czasu poświęconego na promocję. Nasi najlepsi Partnerzy osiągają konwersję na poziomie 4-8%.

A.C.: Czy możesz zdradzić, jakie są miesięczne prowizje najlepszych partnerów? Chociażby w przybliżeniu.

P.Ż.: Najlepsi Partnerzy potrafią osiągać miesięczne zarobki na poziomie kilkudziesięciu tys. zł.

A.C.: Czy masz na koniec jakąś „złotą” poradę dla afiliantów, którzy będą mieli okazję przeczytać ten wywiad?

P.Ż.: Nie ma złotej reguły gwarantującej sukces. Jednak zalecamy Partnerom prowadzenie systematycznej analizy i dokonywanie efektywnych zmian, które będą gwarantowały znaczny wzrost współczynnika konwersji. Jednocześnie jesteśmy do dyspozycji naszych Partnerów i zachęcamy do kontaktu z naszym supportem.

A.C.: Dziękuję bardzo za poświęcony czas.

P.Ż.: Również dziękuję.

 

Jeśli chcecie poczytać więcej na temat NutriProfits to zapraszamy do naszej recenzji programu (link).


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*