Nawet kilkadziesiąt tys. zł prowizji w NutriProfits [wywiad]

NutriProfits to dobrze znany w naszym kraju program partnerski, oferujący produkty z branży zdrowia i urody. Postanowiliśmy porozmawiać z Panem Piotrem Żebrowskim, Project Managerem w NutriProfits i uzyskać w ten sposób kilka ciekawych informacji na temat programu. Zapraszamy do lektury!
———————————–
Albert Czajkowski (affmarketing.pl): Witaj, na początek chciałem zapytać o to kto stoi z NutriProfits. Czy założycielami marki są Polacy? Jak, gdzie i kiedy to się zaczęło? Skąd pomysł na własny program partnerski?
Piotr Żebrowski (NutriProfits): Właścicielem NutriProfits jest konsorcjum firm prowadzących sklepy internetowe i produkujących produkty w szeroko rozumianej kategorii Health & Beauty. Pomysł stworzenia NutriProfits pojawił się w 2012 r. i był odpowiedzią na zapotrzebowanie (właściciele NutriProfits otrzymywali wiele zapytań od podmiotów zainteresowanych promocją produktów).
A.C.: Z tego co wiem Wasza firma zarejestrowana jest w Hong Kongu. Dlaczego akurat to miejsce? Gdzie jest główna siedziba firmy?
P.Ż.: Główna siedziba firmy mieści się w Hong Kongu. Oddział europejski, który m. in. zajmuje się obsługą polskiego rynku znajduje się na Cyprze.
A.C.: Czy posiadacie własny system trackingowy, czy korzystacie z gotowych rozwiązań? Ile zajęło Wam przygotowanie całego systemu w taki sposób, aby zaczął być w pełni użyteczny?
P.Ż.: Posiadamy własny system trackingowy. Przygotowanie całego systemu zajęło kilka miesięcy.
A.C.: Czy produkty sprzedawane w NutriProfits to produkty powiązane z Wami? Czy są to produkty firm trzecich?
P.Ż.: Oferta NutriProfits jest różnorodna i pochodzi zarówno od firm trzecich jak i podmiotów powiązanych.
A.C.: Jakie plany rozwoju na najbliższe lata? Planujecie wejść na nowe rynki? A może zamierzacie rozszerzyć listę produktów?
P.Ż.: Więcej produktów, więcej rynków i więcej możliwości zarabiania dla naszych Partnerów. W najbliższych miesiącach planujemy wdrożyć kilka znaczących zmian, które będą odpowiedzią na oczekiwania naszych Partnerów.
A.C.: Z jakich krajów macie najwięcej wydawców? Powiedzmy, że bez Polski, bo podejrzewam, że to bez wątpienia Wasza największa grupa afiliantów.
P.Ż.: Przede wszystkim z krajów Europy Zachodniej.
A.C.: Jaki typ ruchu najlepiej u Was konwertuje? Prowadzicie takie statystyki? Ile wynosi średnia konwersja?
P.Ż.: W chwili obecnej największą konwersję uzyskują Partnerzy którzy budują ruch organiczny, a także wykorzystują w swoich działaniach kampanie mailingowe. Należy jednak pamiętać, że współczynnik konwersji w dużym stopniu zależny jest od zaangażowania i czasu poświęconego na promocję. Nasi najlepsi Partnerzy osiągają konwersję na poziomie 4-8%.
A.C.: Czy możesz zdradzić, jakie są miesięczne prowizje najlepszych partnerów? Chociażby w przybliżeniu.
P.Ż.: Najlepsi Partnerzy potrafią osiągać miesięczne zarobki na poziomie kilkudziesięciu tys. zł.
A.C.: Czy masz na koniec jakąś „złotą” poradę dla afiliantów, którzy będą mieli okazję przeczytać ten wywiad?
P.Ż.: Nie ma złotej reguły gwarantującej sukces. Jednak zalecamy Partnerom prowadzenie systematycznej analizy i dokonywanie efektywnych zmian, które będą gwarantowały znaczny wzrost współczynnika konwersji. Jednocześnie jesteśmy do dyspozycji naszych Partnerów i zachęcamy do kontaktu z naszym supportem.
A.C.: Dziękuję bardzo za poświęcony czas.
P.Ż.: Również dziękuję.
Jeśli chcecie poczytać więcej na temat NutriProfits to zapraszamy do naszej recenzji programu (link).