Najchętniej oglądane spoty reklamowe na polskim YouTube – marzec 2016

Prezentujemy najnowsze zestawienie YouTube Ads Leaderborad. Przedstawia ono najchętniej oglądane spoty reklamowe na polskim YouTube w marcu. Oto czołowa piątka:

1. T-Mobile – Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci! (Kinga Preis i Tomasz Kot)

2. Carrefour Polska – Cesarz zarządza: wyższość najniższych cen

3. Carrefour Polska – Cesarz zarządza: zawsze najwyższa jakość

4. Black Red White – 1000 mebli i dodatków do 30% taniej oraz 30 rat 0% na cały asortyment!

5. Rockwool Polska – Wełna skalna ROCKWOOL kontra miotacz ognia!

YouTube Ads Leaderborad jest comiesięcznym zestawieniem spotów reklamowych, które są najchętniej oglądane na YouTube w Polsce. Ranking tworzony jest na podstawie najważniejszych danych dotyczących zaangażowania użytkowników. Odnosi się zatem do liczby obejrzeń oraz udziału procentowego odtworzeń ruchu płatnego w stosunku do bezpłatnego.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>