Najchętniej oglądane spoty reklamowe na polskim YouTube – marzec 2016
Prezentujemy najnowsze zestawienie YouTube Ads Leaderborad. Przedstawia ono najchętniej oglądane spoty reklamowe na polskim YouTube w marcu. Oto czołowa piątka:
1. T-Mobile – Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci! (Kinga Preis i Tomasz Kot)
2. Carrefour Polska – Cesarz zarządza: wyższość najniższych cen
3. Carrefour Polska – Cesarz zarządza: zawsze najwyższa jakość
4. Black Red White – 1000 mebli i dodatków do 30% taniej oraz 30 rat 0% na cały asortyment!
5. Rockwool Polska – Wełna skalna ROCKWOOL kontra miotacz ognia!
YouTube Ads Leaderborad jest comiesięcznym zestawieniem spotów reklamowych, które są najchętniej oglądane na YouTube w Polsce. Ranking tworzony jest na podstawie najważniejszych danych dotyczących zaangażowania użytkowników. Odnosi się zatem do liczby obejrzeń oraz udziału procentowego odtworzeń ruchu płatnego w stosunku do bezpłatnego.
Podobało Ci się? Podziel się...