Nadruki na odzieży jako skuteczny zabieg marketingowy?

odzież reklamowa - tshirt

Reklama firmy z wykorzystaniem nadruków na odzieży zyskuje na uznaniu. Ten sprytny marketing pozwoli nam wyjść do klienta oraz w prosty sposób zachęcić do podjęcia konkretnych decyzji konsumenckich. Warto więc zaktualizować swoją wiedzę w temacie wykorzystania odzieży reklamowej. Estetycznie nadrukowane logo, hasło czy wzór graficzny przykuwają uwagę, stąd też duże zainteresowanie tematem. Decydując się na marketing z wykorzystaniem odzieży reklamowej trzeba podjąć kilka ważnych decyzji odnośnie techniki nadruku. Na jaki rodzaj nadruku postawić? Druk cyfrowy czy sitodruk?

1. Marketing z wykorzystaniem odzieży reklamowej
2. Nadruki nie tylko na odzieży
3. Odzież reklamowa – sitodruk czy druk cyfrowy?

Marketing z wykorzystaniem odzieży reklamowej

Obecne na rynku firmy gwarantują jakość wykonania, dbałość o detale i idealne odwzorowanie barw, a także trwałość nadruku. Większość przedstawianych oferty obejmuje zarówno indywidualnych klientów, jak i duże, wysokonakładowe zamówienia. Fachowe doradztwo w ramach świadczonych usług pozwoli klientom stworzyć niepowtarzalny i spełniający założenia reklamowe produkt.

Marketing z wykorzystaniem odzieży reklamowej
Skuteczny marketing zależy od wielu czynników. Reklama z wykorzystaniem nadruków na odzieży może być dobrym początkiem, a także uzupełnieniem strategii biznesowej dowolnej marki. Najlepsze efekty uzyskujemy bowiem łącząc różne formy reklamy, które wzajemnie się uzupełniają, tworząc pełną ofertę marketingową.

Niektóre obecne na rynku firmy, jak na przykład HFT 71 w swojej ofercie zawiera profesjonalne wsparcie grupy specjalistów, obejmujących m.in. grafików czy projektantów. Wspólna praca na projektem pozwala uzyskać w pełni satysfakcjonujący klienta produkt, spełniający wszystkie niezbędne kryteria. Ewaluacja projektu odbywa się po wstępnym przetestowaniu i wizualizacji produktu. Współpraca i profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu projektowego pozwala na stworzenie dopracowanego i skutecznego pod względem marketingowym produktu.

Nadruki nie tylko na odzieży

Stosunkowo niska cena oraz w miarę szeroki zasięg reklamy z wykorzystaniem odzieży reklamowej czyni ten sposób marketingu interesującym rozwiązaniem. Nadruk na odzieży w technice druku cyfrowego czy sitodruku jako forma reklamy może zostać uzupełniona przez inne artykuły biurowe, opatrzone tym samym bądź podobnym znakiem reklamowym, co dodatkowo pozytywnie wpływa na zasięg reklamy. Profesjonalizm i doświadczenie oferowane przez firmy pozwalają na otrzymanie dobrej jakości produktów w szybkim tempie. Oferty obejmują również wydruk różnego rodzaju zawieszek, samoprzylepnych bądź skórzanych etykiet, naszywek, breloków, magnesów czy opasek na rękę, a także taśm czy termodżetów.

Nadruki na odzieży mogą mieć formę tekstów, logotypów czy haseł reklamowych, wspierających kampanie danej firmy. Obecne na odzieży i innych elementach wyposażenia wykorzystywane są w kreowaniu określonego wizerunku firmy czy przedsiębiorstwa. Gadżety reklamowe wyposażone w nadrukowane logo firmy mogą stać się także miłym dodatkiem czy małym upominkiem dla naszego klienta. Łącząc użyteczność z marketingiem warto więc postawić na odzież reklamową.

Jednym z najbardziej skutecznych elementów przekazu reklamowego bez wątpienia pozostaje obraz. Warto więc pokazać własne przedsiębiorstwo poprzez przyjazny logotyp, czy zachęcające motto już na samym początku, kiedy klient jeszcze niewiele wie o naszych produktach czy usługach, ale przyciągnęła go warstwa wizualna.

Odzież reklamowa – sitodruk czy druk cyfrowy?

Wśród dostępnych technik druku na odzieży największą popularnością cieszy się sitodruk oraz druk cyfrowy. W obrębie sitodruku wyróżnić możemy sitodruk bezpośredni oraz termotransferowy. Technika ta należy do jednych z najtańszych i najbardziej rozpowszechnionych. Wykorzystywane tu specjalne farby charakteryzują się odpornością nie tylko na uszkodzenia mechaniczne i wielokrotne pranie, ale czynniki takie jak wilgoć czy promieniowanie UV. Nazwę tę zawdzięczają zastosowaniu specjalnych gęstych siatek tworzących matryce. Następnie poprzez przetłaczanie farby przez matrycę za pomocą specjalnej prasy, nadruk nanoszony jest na produkt.

W przypadku sitodruku termotransferowego naniesiony na papier wzór wprasowywany jest następnie w powierzchnię produktu przy pomocy specjalnej prasy termicznej. W technice sitodruku termotransferowego tworzone są przede wszystkim wielokolorowe nadruki. Uzyskane w ten sposób nadruki mają charakterystyczny, lekki połysk, są gładkie i bardzo trwałe.

Druk cyfrowy na odzieży reklamowej stanowi dobrą alternatywę w przypadku drukowania wzorów o wysokim poziomie szczegółowości, a także na przykład fotografii. Technika ta bezkonkurencyjna pozostaje w kwestii rozdzielczości nadruku, nasycenia barw, a także odporności na uszkodzenia mechaniczne i pranie. To zaawansowana technologicznie metoda pozwala uzyskać efektowne i trwałe wzory. Brak kosztów przygotowania sprawia, że nie ma ograniczeń minimalnej ilości sztuk, którą możemy zamówić.

Wysoki poziom konkurencji sprawia, że przedsiębiorstwa nieustannie szukają skutecznych strategii marketingowych w każdym niemal obszarze rynku i za pośrednictwem przeróżnych kanałów, począwszy od internetu, poprzez telewizje czy właśnie nadruki na odzieży reklamowej. Obszar działań marketingowych pozostaje niezwykle szeroki i daje wiele możliwości. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez prezentacje wizualną staje się sprytnym sposobem marketingowym, zachęcających do poznania firmy i podjęcia konkretnych decyzji konsumenckich.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>