[Konkurs] Wygraj bilet na M@il My Day 2018 – Zakończony
Chcesz wiedzieć jak robić skuteczny email marketing? Jak poradzić sobie ze zmianami prawnymi związanymi z RODO? Jak wykorzystać SEO i AdWords jako uzupełnienie kampanii online? Jak generować leady za pomocą Facebooka? Wszystko to i wiele więcej dowiesz się na najbliższej konferencji M@il My Day już 20 i 21 marca w Warszawie w Złotych Tarasach, a dzięki nam możesz otrzymać bilet na konferencję zupełnie za darmo.
Mamy do rozdania jedną darmową wejściówkę na całą konferencję oraz 10% zniżki na zakup biletu dla wszystkich uczestniczących w konkursie.
Na czym polega konkurs? Otóż wystarczy napisać w komentarzu pod tym artykułem lub na naszym facebooku, że chcesz otrzymać taką wejściówkę. Fajnie, jeśli uda Ci się to jakoś uzasadnić.
W czwartek (22.02) po godzinie 12:00 dokonamy losowania i spośród komentarzy wybierzemy zwycięzcę. Tym samym swoją kandydaturę można zgłaszać właśnie do tego czasu. Proszę pamiętać o podaniu prawidłowych maili w komentarzach na stronie, będziemy na nie przekazywać kupony rabatowe na zakup biletu.
Agenda wydarzenia dostępna tutaj: https://mailmyday.pl/agenda-1/
Rozwiązanie konkursu
Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Bilet trafia do Pana Tomasza, który umieścił komentarz na Facebooku. Do wszystkich pozostałych zostały wysłane kupony rabatowe na zakup biletów.
W branży marketingu internetowego czerpanie wiedzy z różnorodnych źródeł to podstawa. Multum przydatnej wiedzy, którą z powodzeniem stosuje w praktyce pozyskałem właśnie z takich portali jak affmarketing.pl. Uczestnictwa w takich konferencjach jak M@il My Day, choć wiążą się z ogromną dawką porad i wiedzy od specjalistów, to z reguły przedsięwzięcia, które dla młodych ludzi mogą być nieco kosztowne, dlatego chciałbym skorzystać z niepowtarzalnej szansy, którą dajecie i wziąć udział w tej konferencji. Z pewnością będzie to dla mnie niesamowita okazja na rozwój posiadanych i nowych umiejętności w branży, okazja do bezpośredniego spotkania w 4 oczy z ludźmi z branży, a także inspiracja dla pozostałych młodych ludzi, którzy chcą rozwijać się w tym temacie i udowodnienie, że pomimo, iż doskonałą większość wiedzy czerpiemy z internetu, warto zaglądać na wydarzenia branżowe.
Oczywiście, że chciałabym dostać wejściówkę na M@il May Day, bo ta konferencja to świetna okazja nie tylko do zdobycia wiedzy, ale i nawiązania nowych kontaktów oraz znajomości.
To ja może dla odmiany napiszę najbezpośredniej jak się da: Chcę, bo pracuje w marketingu i ta wiedza mi się po prostu bardzo przyda.
Nie ma co tworzyć wzniosłych historyjek okruszonych pięknymi słowami. Granie na emocjach zostawmy sobie na pisanie chwytliwych tytułów. Bądźmy kontretni i profesjonalni 😉 +1 lead.
Jeśli Twoja praca to marketing to powinieneś to zaprezentować aniżeli tylko o tym mówić
Warsztaty M@il My Day to dwa dni spotkań z największymi ludźmi z branży marketingu internetowego. Prelegentów i prowadzących nie trzeba nikomu przedstawiać, ponieważ każdy kto pracuje w tej branży może wymienić je jednym tchem. Ja obecnie pracuję miedzy innymi dla Fundacji zajmującej się realizacją różnych inicjatyw związanych z budowaniem partnerstwa oraz wspieraniem przedsiębiorczości. Możliwość uczestnictwa w tych warsztatach dałaby mi okazję do porozmawiania z ludźmi z branży i to nie tylko z prowadzącymi, ale również z uczestnikami, a taka wymiana informacji, zawsze pomaga i pozwala na spojrzenie na dany problemu z innego, świeżego lub bardziej doświadczonego punktu widzenia. Jeżeli chodzi o dzień warsztatowy, to interesuje mnie szczególnie warsztat z Arturem Jabłońskim dotyczące Efektywnych i skutecznych kampanii na Facebooku oraz Budowanie strategii content marketingowej z panem Grzegorzem Miłkowskim. Te dwa warsztaty byłyby dla mnie najlepsze, mogą pomóc mi się rozwijać, a tym samym lepiej i efektywniej wykonywać swoją pracę. Pozdrawiam i mam nadzieję, do zobaczenia w Warszawie!
Chcę, jarałbym się jak Rzym kiedyś. Kocham konferencje, poza wiedzą dawają dużą motywację i wartościowe kontakty.
Liczę, że z fartem,
Do usłyszenia,
Dawid
Jaram sie e-marketingiem, wejsciowka to jak wygrana w totka