Instagram Checkout – zakupy jednym kliknięciem

instagram checkout

Portale społecznościowe prześcigają się w coraz to nowszych funkcjonalnościach, by przyciągnąć jak największą liczbę aktywnych użytkowników. Instagram, po przejęciu funkcji Snapchata (Instagram Stories), wprowadza nową funkcję – Instagram Checkout. Co to takiego?

Instagram Checkout to nowa opcja, dzięki której użytkownik jednym kliknięciem może kupić produkt oznaczony na zdjęciu, bez konieczności opuszczania aplikacji. Funkcja póki co dostępna jest jedynie w USA, jednak z pewnością nie będziemy musieli długo na nią czekać.

Nowa funkcja daje spore ułatwienie. Dotychczas, chcąc kupić produkt reklamowany na Instagramie, byliśmy przekierowywani do strony sklepu. Od teraz będzie to dużo łatwiejsze – jedynie pierwszy zakup zajmie więcej czasu, gdyż będziemy musieli uzupełnić wszystkie konieczne dane, które następnie zostaną zapisane w aplikacji. Dzięki temu kolejne transakcje będą już kwestią kilku sekund.

Instagram Checkout

Obecnie z funkcji nie mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy. Opcja sprzedaży jest dostępna jedynie dla dużych marek, które mogą jej użyć w zamian za niewielką prowizję. Z funkcji korzystają już takie firmy jak m. in. Adidas, H&M, Zara, Dior, Burberry, MAC Cosmetics czy Prada. Instagram zapewnia, że marek sprzedających za jego pośrednictwem będzie więcej.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*