Grupa Netsprint przejmuje WhitePress

Netsprint przejmuje WhitePress

Grupa Netsprint poinformowała, że zamierza nabyć 70% udziałów w spółce WhitePress i tym samym rozpocząć tworzenie największej polskiej platformy content marketingu.

WhitePress jest startupem z Bielska-Białej, który zaledwie w ciągu trzech lat stał się jedną z najważniejszych firm polskiego rynku w obszarze content marketingu. Współpraca między WhitePress, a Grupą Netsprint trwała ponad dwa lata, a jej efektem ma być wyjątkowa platforma reklamy natywnej i content marketingu. Obie spółki deklarują także chęć rozpoczęcia działalności na rynkach zagranicznych.

WhitePress służy tworzeniu oraz publikowaniu odpowiednich treści dzięki specjalnej platformie, która umieszcza artykuły na ponad 3300 serwisach w całej Polsce. Na stałą współpracę z WhitePress zdecydowało się 1500 agencji marketingowych oraz klientów końcowych.

 

Grupa Netsprint jest właścicielem największej sieci content marketingu w Polsce, której zasięg wynosi 88%. ContentStream emituje linki sponsorowane, przekierowujące bezpośrednio do treści reklamodawcy (linki typu „Czytaj także”).

Kilka tygodni wcześniej Netsprint przyłączył do swoich struktur Adrino, co potwierdza tylko chęć zbudowania platformy, która oferowałaby wydawcom oraz reklamodawcom kompleksowe rozwiązania.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>