Google Shopping wprowadza zmiany – Numery GTIN

Google Shopping wprowadza zmiany

Polscy handlowcy, którzy korzystają z Zakupów Google będą musieli nadać swoim towarom unikalne kody kreskowe, inaczej produkty mogą zostać usunięty z platformy.

W lutym ruszają zmiany dla e-handlowców, którzy korzystają z usługi Google Shopping. Ich obowiązkiem będzie oznakowanie swoich produktów numerem GTIN (Global Trade Item Number – Globalny Numer Jednostki Handlowej). W przypadku braku kodu, produkt może zostać odrzucony przez serwis.
Każdy produkt, który zostanie dodany do Google Shopping po 14.02.2017 i nie będzie posiadał numeru GTIN, najprawdopodobniej nie zostanie zaakceptowany przez platformę.
Numer GTIN umożliwi administratorom Google Shopping na poznanie cech towarów, co przełoży się na skuteczność naszej kampanii reklamowej, a także na sposoby, które wykorzystywane są aby dotrzeć do potencjalnego klienta.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

*

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>