Google AdWords z nowym interfejsem

Google AdWords z nowym interfejsem

Google poinformował ostatnio o wprowadzeniu demo nowego interfejsu dla AdWords, nad którym prace trwały już od jakiegoś czasu. Zmiana ta ma nastąpić już 24 maja.

Już niedługo użytkowników konta AdWords czeka spora zmiana. Wszystko za sprawą odmienionego interfejsu, którego wprowadzenie potwierdził ostatnio koncern Google. Zmiana ta ma nastąpić 24 maja. Póki co nie wiadomo dokładnie jakiego typu będą to modyfikacje. Na udostępnionym do tej pory zrzucie ekranu widać jednak okno harmonogramu znajdujące się na poziomie kampanii.

Według Google nowy interfejs AdWords ma na celu zapewnienie użytkownikom łatwiejszą obsługę, z dodatkowym uwzględnieniem dostosowania do różnego rodzaju urządzeń. Sam proces jego projektowania, zgodnie z zapowiedziami Paula Feng’a – dyrektora zarządzającego produktem AdWords, ma potrwać jeszcze około 12-18 miesięcy. Obejmie on także testy z udziałem małych oraz dużych reklamodawców z różnych branż. Oficjalna prezentacja nowego wyglądu konta ma natomiast mieć miejsce 24 maja w San Francisco. Dostępna będzie również w transmisji na żywo, w której uczestniczyć można po zarejestrowaniu się tutaj.

 

Zrzut ekranu z nowym interfejsem AdWords

Nowy interfejs AdWords


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*