„Fejm” i „lajki” – wszystko to, czego potrzeba Ci do zakupów w Fameshop
Fameshop to sklep internetowy, który został powołany do życia kilka dni temu przez Hash.fm, warszawską agencję zajmującą się influcencer marketingiem. Za jego pośrednictwem internetowi twórcy po raz pierwszy w Polsce mogą składać zamówienia na wybrane produkty w zamian za publikacje na blogach i w kanałach społecznościowych.
Fameshop skierowany jest do blogerów, trendsetterów i influencerów, którzy aktywnie działają w mediach społecznościowych i szeroko pojętym Internecie. Jak czytamy w oficjalnym artykule na temat platformy:
Fameshop to sklep przeznaczony tylko dla influencerów, w którym twórcy internetowi mogą zgłaszać się po wystawione w sklepie produkty i otrzymać je bezpłatnie w zamian za publikacje na ich temat w swoich kanałach społecznościowych. (…) To influencerzy decydują, jaki produkt będzie odpowiedni dla ich kanału i ciekawy dla ich obserwujących. Dzięki temu publikacje na temat produktu są bardziej autentyczne i spójne tematycznie z kanałem twórcy.
Kto może skorzystać z oferty Fameshop?
Szczegółowe informacje związane z wymaganiami zmieniają się w czasie. Zależą one w głównej mierze od przeprowadzanych w danym momencie akcji dotyczących poszczególnych produktów.
Według aktualnych danych influencer, który chce skorzystać z istniejącej oferty Fameshop, powinien mieć minimum 5 tys. obserwatorów na Instagramie. Poza tym musi na bieżąco publikować wpisy ze zdjęciami, które będą komentowały, „szerowały” oraz „lajkowały” duże i aktywne grupy obserwatorów.
To przedstawiciele marek tak naprawdę będą ostatecznie decydować o tym, które zgłoszenia influencerów zostaną pozytywnie rozpatrzone. W każdym razie internetowy twórca, który otrzyma pożądany produkt, w ciągu siedmiu dni od jego dostarczenia będzie musiał opublikować w swoim kanale społecznościowym zdjęcia, opis i odpowiednie hashtagi z nim związane.