eBay uruchamia reklamy w wyszukiwarce produktów

ebay nowa forma reklamy

W poniedziałek (25.05) eBay ogłosił nowe „wyniki sponsorowane” w swojej wyszukiwarce produktów. Jest to nowa forma reklamy dostępna tylko dla handlowców sprzedających swoje produkty w serwisie eBay.

Co ciekawe, płatność za reklamy odbywa się w modelu CPS, czyli sprzedawcy płacą za nią tylko w momencie, gdy ktoś po kliknięciu w wynik sponsorowany kupi dany produkt. Przypomina to trochę rozliczenia bardzo dobrze znane wszystkim afiliantom. Sprzedawcy będą musieli za taką formę promocji oddać od 1 do 20% ceny sprzedanego produktu.

Jak na razie usługa ta jest dostępna tylko dla niektórych sprzedawców, na specjalne zaproszenie eBay’a. Do tego ograniczona jest tylko do takich krajów jak Stany Zjednoczone, UK, Niemcy i Australia. eBay zapowiada, że jeszcze w tym roku rozszerzy dostępność usługi. Ponadto reklamy działają jak na razie na komputerach oraz aplikacji na iOS. Jeszcze tego lata reklama zacznie być wyświetlana również na aplikacji Android.

Dla sprzedawców oczekujących na szerszy start nowej formy reklamy eBay uruchomił listę oczekujących, na którą każdy chętny może się wpisać.

Trzeba przyznać, że jest to ciekawa forma promocji, która z pewnością zapewni eBay’owi sporą liczbę reklamodawców. Ciekawe czy rodzime Allegro zastanawiało się już nad takim pomysłem…

 


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*