Bumper – nowe reklamy na YouTube, których nie można pominąć

Bumper - nowe reklamy na YouTube, których nie można pominąć

Google poinformował o planowanym wprowadzeniu nowego formatu reklam na YouTube. Bumper – bo tak zostały nazwane – będą sześciosekundowymi spotami wideo. W odróżnieniu od dłuższych reklam, krótkie formy nie będą jednak mogły być pomijane przez użytkowników. 

Bumper, według zapowiedzi przedstawicieli Google, mają być sześciosekundowymi spotami stanowiącymi zapowiedź dłuższych reklam, które w większości przypadków wyświetlane są przed materiałami wideo na YouTube. W przeciwieństwie do nich, nie będą mogły być jednak pomijane. Ponadto ze względu na fakt, że na urządzeniach przenośnych krótkie filmiki są oglądane chętniej, bumper ma być adresowany przede wszystkim na mobilną wersję TouTube.

Jak zaznacza koncern Google, testy nowego formatu reklam wykazują, że użytkownicy serwisu reagują na nie pozytywnie. Z punktu widzenia reklamodawców ważne jest natomiast przede wszystkim to, że przyczyniają się one do rosnącego zaangażowania odbiorców. Do tej pory, jako jedne z pierwszych, bumper wypróbowały już marki Atlantic Records oraz Audi. Nowy format reklam powszechnie ma zostać wprowadzony w ciągu najbliższych tygodni.


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*