Awin dołącza do Axel Springer Plug And Play Accelerator
Awin, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej dołączyła do partnerów programów wspierających start-upy.
Pierwsza edycja z ekspertami Awin rozpocznie się 15 maja. Swoje pomysły dotyczące przedsiębiorstwa mogą przesyłać do 9 kwietnia za pomocą formularza. Zgłoszenia trafią do zespołu w Berlinie, a dziesięć wyłonionych pomysłodawców uda się do Berlina, gdzie otrzymają miejsce do pracy i wsparcie mentorów. Podczas programów trwających sto dni, otrzymają od mentorów wsparcie dla swoich biznesów w zakresie prawnym, marketingowych czy perspektywicznym. Po tym czasie zorganizowane zostanie Demo Day, podczas którego uczestniczą przedstawią swoje start-upy ponad 200 inwestorom i dziennikarzom. Przedsiębiorcy powalczą o 25 000 euro.
W programie mogą wziąć udział przedsiębiorstwa działające w IT i nowych mediach, które funkcjonują cyfrowo. Założyciele powinni posiadać minimum 95% udziałów. Model biznesowy musi posiadać skalowalność.
Program istnieje od 2013 roku. Trzy razy w roku przedsiębiorcy mają możliwość zaprezentowania swoich pomysłów. Więcej informacji na temat programu i zgłoszeń do niego znajduje się tutaj.