Ad Blocker Week i Association of Online Publishers’ (AOP) Autumn Conference

Od 28 września do 2 października na stronie PerformanceIN.com miał miejsce Ad Blocker Week, w trakcie którego opublikowano artykuły dotyczące różnych aspektów AdBlockerów. Przeprowadzono również sondaż, z którego wynika, że 48% ankietowanych spodziewa się, że AdBlockery będą stanowiły jeszcze większe zagrożenie dla przemysłu reklamowego w 2020 roku. Nawet więcej, bo aż 78% uważa, że spowoduje to większy nacisk na pozyskiwanie ruchu organicznego.
„Kiedy konsumenci zaczną szukać „wartości dodanej” u marki, promowanie online treści, które ludzie lubią, których szukają i którymi chcą się dzielić, będzie ważniejsze, żeby okiełznać blokowanie reklam,” – powiedziała Hannah Kimuju, dyrektor ds. płatnych mediów w Greenlight.
„W końcu żadna marka nie chce być kojarzona z „nieistotnym czy przeszkadzającym marketingiem” – kontynuuje Hannah.
Zespół PerformanceIN udał się również na największe coroczne spotkanie w branży: Association of Online Publishers’ (AOP) Autumn Conference, gdzie poprosił o wypowiedź ekspertów, by ustalić jak rzeczywiście wygląda sytuacja. Według Damiena Marchi, globalnego szefa treści w Havas Media Group, zmusi to marki i wydawców do tworzenia reklam, których użytkownicy będą chcieli, a Andrew Buckman zwraca uwagę, że wielu konsumentów zapomina, że właśnie dzięki reklamom mamy prawie nieograniczony dostęp do darmowej treści.
Więcej informacji można znaleźć tutaj: http://performancein.com/news/2015/10/02/aop-autumn-conference-asking-experts-where-were-ad-blockers
Dobrze, kiedy nie ma reklamy. Kiedyś jeszcze posługiwałem sobie z programu AdMuncher
Czytałem na Wkopie, że Agora ich pozwała.