1.3 miliarda funtów wydane na marketing efektywnościowy w UK w 2015

rapoart afiliacja w uk - iab 2015

Brytyjscy reklamodawcy wydali 1.3 miliarda funtów na marketing afiljacyjny i generowanie leadów w 2015 roku. Ostatni szacunek IAB dotyczący marketingu efektywnościowego wykazał 9.3% wzrost budżetu w tym kanale rok do roku.
To już czwarta prognoza IAB w partnerstwie z PwC dotycząca afiliacji, która staje się coraz bardziej wiarygodnym wskaźnikiem wartości tego kanału marketingowego.

Marketing Afiliacyjny i generowanie leadów wygenerowały 16.9 miliardów funtów sprzedaży w 2014 roku, według szacunków IAB. Liczby te wzrosły o 5.4% (do 17.7 miliardów) w 2015 roku.

 

Poniżej kilka ciekawostek liczbowych z przygotowanego raportu:

  • 4,7 miliarda kliknięć wygenerowanych za pośrednictwem tych kanałów (13 milionów na dzień);
  • 155 milionów transakcji – 125 milionów sprzedaży poprzez afiliację oraz 30 milionów leadów;
  • W sprzedaży detalicznej na marketing efektywnościowy firmy przeznaczają około 8-10% całościowego budżetu marketingowego;
  • Porównywarki cen są najpopularniejszymi witrynami opartymi na afiliacji. 40% Brytyjczyków korzystało przynajmniej raz z takiej witryny. To więcej niż w przypadku stron z kuponami (26%), stron lojalnościowych (23%), cashbackowych (19%) czy blogów afiliacyjnych (18%).

 

Więcej informacji: http://performancein.com/news/2016/04/14/uk-performance-marketing-worth-13-billion-channels-show-signs-maturing/


Podobało Ci się? Podziel się...

Dodaj opinię

Twój email nie będzie opublikowany.

Możesz użyć HTML'a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*